Новини
09 Листопада, 2022 р., 14:38
На урочистостях з нагоди 5-ї річниці утворення Маяківської громади відбулася церемонія нагородження.
07 Листопада, 2022 р., 16:57
Особа, яка зареєстрована (проживає) у житловому приміщенні, має звернутися за місцем реєстрації (фактичного проживання) до уповноваженої посадової особи виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або посадової особи центру надання адміністративних послуг, і подати у паперовому вигляді необхідні документи,. Ці документи посадові особи передають протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.
07 Листопада, 2022 р., 16:55
Українські зірки та телеведучі поділилися емоціями й переживаннями через війну.
07 Листопада, 2022 р., 16:45
З метою недопущення обмороження та загибелі людей під час ускладнення погодних умов Маяківська сільська рада нформує про місця розташування пунктів обігріву для водіїв автотранспорту та пасажирів автобусів пасажирських перевезень, стаціонарних пунктів обігріву у період несприятливих погодних умов осінньо-зимового періоду 2022-2023 років.
07 Листопада, 2022 р., 15:47
Відбулися урочистості з нагоди святкування 5-ої річниці утворення Маяківської об’єднаної територіальної громади.
03 Листопада, 2022 р., 13:12
Сьогодні соціальний працівник – це своєрідна «швидка соціальна допомога», адже
31 Жовтня, 2022 р., 13:32
Під головуванням очільника Маяківської сільської територіальної громади Віктора ДЯЧЕНКА за участю секретаря ради, заступників сільського голови та керівників структурних підрозділів відбулась апаратна нарада, під час якої було обговорено всі сфери життєдіяльності громади.
26 Жовтня, 2022 р., 12:05
Уряд активізує механізм залучення безробітних до “Армії відновлення” країни через їх участь у суспільно корисних роботах. Впровадження цього механізму в регіонах обговорювали під час наради Першого віце-прем’єр-міністра - Міністра економіки України Юлії Свириденко з головами обласних та Київської міської військових адміністрації.