Маяківська сільська рада
Одеського району, Одеської області
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 28.10.2025 08:05
Кількість переглядів: 29

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповленнями) з урахуванням частини п'ятої пункту 13 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.

1. Замовник:

 

Назва замовника

Маяківська сільська рада

Код за ЄДРПОУ

04377747

Місцезнаходження

67654, Одеська область, Одеський район, село Маяки, вулиця Європейська, 99.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками [прізвище, ім’я по батькові, посада та електрона адреса, номер телефону

Астєненко Віктор Володимирович – Головний спеціаліст фінансово-господарського відділу виконавчого апарату Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області,

Телефон: +380485233073

E-mail: astenenko94@gmail.com

2. Предмет закупівлі:

ДК 021:2015 – 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення: реєстрація, консультування та передача оновлень Програмного продукту "M.E.Doc" (Модуль "Звітність", мережева версія, рік, Акція))

Вид предмета закупівлі

Закупівля послуг

Конкретна назва предмета закупівлі

1) Послуги з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення: реєстрація, консультування та передача оновлень Програмного продукту "M.E.Doc" (Модуль "Звітність", мережева версія, рік, Акція)

Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)

ДК 021:2015 – 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

3. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі (грн)

3`700.00 Гривня (без ПДВ).

4. Кількість

1) Послуги з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення: реєстрація, консультування та передача оновлень Програмного продукту "M.E.Doc" (Модуль "Звітність", мережева версія, рік, Акція) – 1 послуга

 

5. Ціна за одиницю

1) Послуги з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення: реєстрація, консультування та передача оновлень Програмного продукту "M.E.Doc" (Модуль "Звітність", мережева версія, рік, Акція) – 3 700,00 грн. (без ПДВ)

 

5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

ДК 021:2015 – 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення: реєстрація, консультування та передача оновлень Програмного продукту "M.E.Doc" (Модуль "Звітність", мережева версія, рік, Акція)).

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначенні за наявною потребою апарату Маяківської сільської ради у придбанні програмного забезпечення: реєстрація, консультування та передача оновлень Програмного продукту "M.E.Doc" (Модуль "Звітність", мережева версія, рік, Акція) на 2025 рік.

Закупівля без використання електронної системи:

Закупівля здійснюється у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповленнями) з урахуванням частини п'ятої пункту 13 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178., а саме: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:

роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків:

предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання;

укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу;

відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником;

необхідність захисту прав інтелектуальної власності;

укладення договору про закупівлю з постачальником “останньої надії” або з постачальником універсальної послуги на постачання електричної енергії або природного газу.

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь