Маяківська сільська рада
Одеського району, Одеської області
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 22.10.2025 16:24
Кількість переглядів: 30

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178

 

1. Замовник:

 

Назва замовника

Маяківська сільська рада

Код за ЄДРПОУ

04377747

Місцезнаходження

67654, Одеська область, Одеський район, село Маяки, вулиця Європейська, 99.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками [прізвище, ім’я по батькові, посада та електрона адреса, номер телефону

Астєненко Віктор Володимирович – Головний спеціаліст фінансово-господарського відділу виконавчого апарату Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області,

Телефон: +380485233073

E-mail: astenenko94@gmail.com

2. Предмет закупівлі:

ДК 021:2015 – 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки)

Вид предмета закупівлі

Закупівля послуг

Конкретна назва предмета закупівлі

  1.  Ремонт системного блоку комп'ютера з прошивкою BIOS, заміною жорсткого диску SSD 2,5" 240 Gb, блоку живлення GAMEMAX 400 W, USB-роз'єму, заміна теплопровідної пасти та налагодження програмного забезпечення

Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)

ДК 021:2015 – 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.

3. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі (грн)

4`710.00 Гривня (без ПДВ).

 

4. Кількість

  1.  Ремонт системного блоку комп'ютера з прошивкою BIOS, заміною жорсткого диску SSD 2,5" 240 Gb, блоку живлення GAMEMAX 400 W, USB-роз'єму, заміна теплопровідної пасти та налагодження програмного забезпечення – 1 послуга

5. Ціна за одиницю

 1) Ремонт системного блоку комп'ютера з прошивкою BIOS, заміною жорсткого диску SSD 2,5" 240 Gb, блоку живлення GAMEMAX 400 W, USB-роз'єму, заміна теплопровідної пасти та налагодження програмного забезпечення – 4 710 грн. (без ПДВ)

5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

ДК 021:2015 – 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки)

Закупівля здійснюється відповідно до пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені за наявною потребою, для забезпечення безперебійної роботи та належного виконання функцій апарату Маяківської сільської ради та старостинств Маяківської сільської ради на 2025 рік. Розмір бюджетного призначення в межах видатків, та очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін (комерційних пропозицій), беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами).

Закупівля без використання електронної системи:

Закупівля здійснюється відповідно до підпункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

 

 

 

 

                                                                                                       


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь