Інформуємо, що тільки після повної актуалізації даних в електронному Реєстрі жителі громади зможуть отримати адміністративні послуги
Шановні мешканці Маяківської сільської територіальної громади!
Інформуємо про важливість своєчасно оновлювати інформацію в Реєстрі територіальної громади (РТГ), щоб не виникали труднощі в отриманні адміністративних послуг, оформленні документів або отриманні соціальних виплат.
Для перевірки існуючих відомостей в реєстрі територіальної громади вашого місця реєстрації, необхідно звернутися до адміністраторів Центру надання адміністративних послуг Маяківської сільської ради з паспортом громадянина України або з посвідкою на постійне місце проживання, РНОКПП (код з податкової), свідоцтво про народження дітей та їх РНОКПП з метою уточнення:
• чи всі зареєстровані у житловому приміщенні мешканці внесені до Реєстру;
• назви району, вулиць та нумерації будинків;
• чи правильно занесені до Реєстру персональні дані мешканців;
•внести в базу даних неповнолітніх.
Тільки після повної актуалізації даних в електронному Реєстрі жителі громади зможуть отримати адміністративні послуги.
Якщо інформація в реєстрі не відповідає фактичним даним, це може спричинити відмову в обслуговуванні або необхідність повторної подачі документів.
Детальніше про актуалізацію (оновлення) даних, кому це потрібно і як це зробити на офіційному сайті Маяківської сільської ради за посиланням:
https://mayakivska-gromada.gov.ua/news/1735917868/