A A A K K K
для людей із порушенням зору
Маяківська сільська рада
Одеського району, Одеської області

ОГОЛОШЕННЯ

Дата: 30.09.2021 14:19
Кількість переглядів: 295

Маяковською сільською радою оголошується конкурс на заміщення вакантних посад Маяківської сільської ради, а саме:

Центр надання адміністративних послуг:

- начальник – державний реєстратор Центру надання адміністративних послуг.

Вимоги до кандидатів:

1. Громадянство України.

2. Вища освіта юридичного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра, спеціаліста.

3. Знання законодавства відповідного напрямку, Конституції України, законів України «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян».

4. Вільне володіння державною мовою (згідно ст.10 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» рівень володіння державною мовою засвідчується документом про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно).

5. Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом MicrosoftOffice. Знання сучасних технічних засобів і технологій обліково- обчислювальної роботи.

6. Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року.

7. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах  державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

8. Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації.

Документи, що подаються на конкурс:

1. Заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування;

2. Належним чином завірені копії документа,що посвідчує особу; документа із зазначенням реєстраційного номеру облікової карти платника податків; документа про освіту, трудової книжки або інших документів, що засвідчують досвід роботи; військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); документ про підтвердження рівня вільного володіння державною мовою.

3. Заповнена особова карта (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія,трудова діяльність);

4. Декларація про майно, доходи,витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2020 рік.

5. Дві фотокартки розміром 4х6 см.

6. Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації.

 

 

Центр надання адміністративних послуг:

- адміністратор Центру надання адміністративних послуг.

1. Громадянство України.

2. Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра.

3. Знання законодавства відповідного напрямку, Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян».

4. Вільне володіння державною мовою (згідно ст. 10 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» рівень володіння державною мовою засвідчується документом про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно).

5. Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом MicrosoftOffice. Знання сучасних технічних засобів і технологій обліково - обчислювальної роботи.

6. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах  державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 1 року.

 

Документи, що подаються на конкурс:

1. Заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування;

2. Належним чином завірені копії документа, що посвідчує особу; документа із зазначенням реєстраційного номеру облікової карти платника податків; документа про освіту, трудової книжки або інших документів, що засвідчують досвід роботи; військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); документ про підтвердження рівня вільного володіння державною мовою.

3. Заповнена особова карта (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);

4. Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2020 рік.

5. Дві фотокартки розміром 4х6 см.

 

Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: с. Маяки,  вул. Богачова, 99, тел. (04852)33073.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь